Év elején, amikor elkezdtem felkészülni erre a versenyre, még nem tudtam mennyi egyéb technikai kihívással kell szembesülnöm, túl a fizikai felkészülésen.

Már egy nevezési lap kitöltésénél is adódhatnak nehézségek. No nem nagyok. Regisztrálsz, szokásos alap adatok, oké megy.

Tervezett tempó... Mi van??? Mit akarnak tőlem? Örülök, ha lefutom és a végén még élek. Ráadásul olyan számok szerepeltek a felirat mellett, hogy csak kerekedtek a szemeim: 4:30-5:00, 5:00-5:30, 5:30-6:00. Először azt hittem, hogy ennyi idő alatt kell teljesíteni a távot. Aztán bújtam a netet, rájöttem, hogy ezek percben számolt ezresek, vagyis 1 km-t ennyi idő alatt teszel meg.

A következő megoldandó feladat, hogy kitaláljuk, hova kalibráljam magamat.

Ehhez először is produkálni kell egy bizonyos edzettségi szintet, amivel már érdemes időt mérni. Nálunk az időmérés sem a szokásos módon történik. Úgy értem persze órával, de nem ám csuklóra csatolva, mint a profik... A mai napig nincs rendes pulzusmérő órám, megjegyzem nem érzem a hiányát, figyelem a testem jelzéseit. Ellenben nagyon szívesen veszem a javaslatokat, hogy milyet érdemes beszerezni; hamarosan itt a szülinapom, karácsony, hohohoooo - a család örülni fog, hogy nem kell törni a fejüket. Szponzorok felajánlásait is várom szeretettel :-D

Te milyen pulzusmérő/futó órát használsz? Milyen szempontok voltak fontosak a vásárlásnál?

A nevezést a végén úgy oldottam meg, hogy tervezett tempó nélkül adtam le - gondolnak a kezdőkre, ne aggódjatok, van ilyen opció is. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a rajtnál a csapat legvégén állsz sereghajtóként. Nincs annál jobb önbizalom növelő, mint amikor előzöd le a sokaságot!

Nyomás, FUTÁS utána(m)!!!

csókolat

A bejegyzés trackback címe:

https://nikilometerek.blog.hu/api/trackback/id/tr906462541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása